Інтернет-магазин TORBYNKA.UA – продавець в Україні продукції торгових марок:
- Carlton (Карлтон) – гарантія 1 рік.
- American Tourister (Американ Турістер) – гарантія від 2 до 5 років.
- Roncato (Ронкато) – гарантія віком від 2 до 10 років.
- Mattioli (Маттіолі) – гарантія на фурнітуру 60 днів.
- March (Марч) – гарантія від 1 до 5 років.
- CAT (Кет) – гарантія 1 рік.
- Hedgren (Хедгрін) – гарантія 1 рік.
- Delsey (Делсі) – гарантія 2 роки.
- TUMI (Тумі) - гарантія 5 років.
- Tony Perotti (Тоні Перотті) – гарантія на фурнітуру 1 рік.
- Karya (Туреччина) – гарантія на фурнітуру 60 днів.
- Samsonite (Самсонайт) - гарантія від 2 до 10 років
- Brics (Брікс) – гарантія 2 роки.
- Titan (Титан) - гарантія 2 роки.
- Travelite (Тревелайт) - гарантія від 1 до 2 років.
- Victorinox (Вікторинокс) - гарантія від 1 до 2 років.
- Visconti (Вісконті) – гарантія на фурнітуру 60 днів.
- National Geographic (Нешнл Джеографік) – гарантія 1 рік.
- Fulton (Фултон) – 1 рік.
- Lojel (Лоджел) - гарантія 2 роки.
Магазин несе за собою зобов'язання відповідно до законодавства України та при виникненні питань дзвоніть нам (096) 230-05-05
Повернення товару:
Обмін та Повернення купленого у нас товару проводитися ВИКЛЮЧНО в нашому ОФІСІ (Якщо доставка була по Києву) , Якщо Ви з іншого міста - відправленням Новою Поштою товару до нас (повернення оплачується Вами).
Гарантія діє в таких випадках:
Виявлення дефекту матеріалу або виробничого шлюбу під час експлуатації виробу в зазначені вище терміни. У таких випадках ви повинні зберегти товарний чек із зазначеною в ньому датою продажу виробу та звернутися з ним до сервісного центру - список сервісних центрів внизу цієї сторінки.
Гарантія не поширюється:
- Якщо пошкодження були нанесені через знос, недбале використання, дію на виріб високих температур, сонячних променів або хімічних речовин.
- Якщо виріб було пошкоджено з вини перевізника під час поїздок чи подорожей. У таких випадках ви маєте негайно пред'явити претензію перевізнику перед від'їздом з аеропорту або вокзалу до виходу з митної зони.
Права покупця
Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", покупець може повернути Магазину куплений товар у таких випадках:
Товар має істотний недолік (Стаття 8)
Протягом гарантійного терміну в товарі виявлено суттєву нестачу, яка унеможливлює або неприпустиме використання товару за призначенням, виникла з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і супроводжується однією з таких ознак:
- сервісний центр взагалі не може усунути дефект;
- сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;
- після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
Товар не підходить за формою, габаритами, кольором, розміром або з якихось інших причин не задовольняє вимоги покупця (Стаття 9)
- на момент обміну аналогічного товару у продажу немає;
- товар був у використанні, тобто. є новим і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
- збережено товарний вигляд товару, його споживчі властивості, збережено всі аксесуари, компоненти та документацію, що входять до комплектації товару, не порушено їх упаковку, пломбу та ярлики.
Важливо! Обмін та Повернення купленого у нас товару проводитися ВИКЛЮЧНО в нашому ОФІСІ (Якщо доставка була по Києву) , якщо Ви з іншого міста - відправленням Новою Поштою товару до нас (повернення оплачується Вами).
тел.: +38 (044) 229-1412; +38(096)230-0505
Сервісні центри
Сервісний центр CARLTON, Cat, National Geographic.
м.Київ,
пр-т. Героїв Сталінграда, 24а
(044) 599-33-71, (067) 771-51-45,
(067) 586-37-79
Режим роботи:
Пн-Пт: 10:00 - 19:00,
Сб: 10:00 - 17:00,
Нд: Вихідний
Сервісний центр Roncato, March, Hedgren, Puccini
м.Київ,
вул. Магнітогорська, 1 тел. (044)536-16-09
Сервісний центр Lojel, TITAN, Travelite, Victorinox
м.Київ, вул. Стадіонна, 5, тел: (050) 915 82 05
Сервісний центр Brics, Delsey, V&V Travel
м.Київ, вул. Лугова, 12
ТРЦ "Караван" , м-н "Мр. Саквояж" (094) 926-59-84
м.Дніпропетровськ, вул. Артема, 1
(056) 744-74-94
м.Одеса, пров. Семафорний, 4
ТЦ "Середньофонтанський" , м-н "Мр. Саквояж" (069) 384-60-14
м.Харків, вул. Героїв Праці, 7
ТРЦ "Караван" , м-н "Мр. Саквояж" (067) 573-53-19
Сервісний центр Samsonite, American Tourister.
Офіційний Український дистриб'ютор American Tourister - ТОВ "Робінзон Україна" здійснює гарантійне та не гарантійне обслуговування продукції ТМ "American Tourister" за адресою:
р. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 2-Б
працює у робочі дні (понеділок - п'ятниця) з 11-00 до 17-00
Можна писати нам у додатках Viber, Telegram за номером: (050) 920-67-47;
зателефонувати до сервісного центру можна за телефонами: (050) 920-67-47
e-mail майстра сервісного центру: sas.samsonite. ua@gmail.com
----------
Увага!
Багаж American Tourister, вироблений для внутрішніх ринків США або Азіатського континенту (США, Канада, Мексика, а також Австралія, Китай, Індія, Індонезія, Катар, Арабські Емірати, Японія, Корея, Малайзія, Сінгапур, Тайвань, Таїланд). та куплений у цих країнах сервісним центром American Tourister у м. Київ не обслуговується.
Розцінки сервісного центру "American Tourister та Samsonite" у м. Київ
(не гарантійне або після гарантійне обслуговування):
• заміна колеса - від 300 до 700 гривень;
• заміна бігунка - від 75 до 200 гривень;
• заміна висувної ручки - від 750 гривень;
• ремонт висувної ручки - від 250 гривень;
• заміна кодового замку - від 400 гривень;
• розкодування кодового замку - 100 гривень;
• заміна кріплень (ручки, корпусу) - від 150 гривень;
• замовлення "оригінальних" запасних частин - з передоплатою за запчастину безкоштовно;
• висновок СЦ про поломку - безкоштовно.