Інтернет-магазин TORBYNKA.UA – продавець в Україні продукції торгових марок:

  • Carlton (Карлтон) – гарантія 1 рік.
  • American Tourister (Американ Турістер) – гарантія від 2 до 5 років.
  • Roncato (Ронкато) – гарантія віком від 2 до 10 років.
  • Mattioli (Маттіолі) – гарантія на фурнітуру 60 днів.
  • March (Марч) – гарантія від 1 до 5 років.
  • CAT (Кет) – гарантія 1 рік.
  • Hedgren (Хедгрін) – гарантія 1 рік.
  • Delsey (Делсі) – гарантія 2 роки.
  • TUMI (Тумі) -  гарантія 5 років.
  • Tony Perotti (Тоні Перотті) – гарантія на фурнітуру 1 рік.
  • Karya (Туреччина) – гарантія на фурнітуру 60 днів.
  • Samsonite (Самсонайт) - гарантія від 2 до 10 років
  • Brics (Брікс) – гарантія 2 роки.
  • Titan (Титан) - гарантія 2 роки.
  • Travelite (Тревелайт) - гарантія від 1 до 2 років.
  • Victorinox (Вікторинокс) - гарантія від 1 до 2 років.
  • Visconti (Вісконті) – гарантія на фурнітуру 60 днів.
  • National Geographic (Нешнл Джеографік) – гарантія 1 рік.
  • Fulton (Фултон) – 1 рік.
  • Lojel (Лоджел) - гарантія 2 роки.

Магазин несе за собою зобов'язання відповідно до законодавства України та при виникненні питань дзвоніть нам (096) 230-05-05

Повернення товару:

Обмін та Повернення купленого у нас товару проводитися ВИКЛЮЧНО в нашому ОФІСІ (Якщо доставка була по Києву) , Якщо Ви з іншого міста - відправленням Новою Поштою товару до нас (повернення оплачується Вами).

Гарантія діє в таких випадках:

Виявлення дефекту матеріалу або виробничого шлюбу під час експлуатації виробу в зазначені вище терміни. У таких випадках ви повинні зберегти товарний чек із зазначеною в ньому датою продажу виробу та звернутися з ним до сервісного центру - список сервісних центрів внизу цієї сторінки.

Гарантія не поширюється:

  • Якщо пошкодження були нанесені через знос, недбале використання, дію на виріб високих температур, сонячних променів або хімічних речовин.
  • Якщо виріб було пошкоджено з вини перевізника під час поїздок чи подорожей. У таких випадках ви маєте негайно пред'явити претензію перевізнику перед від'їздом з аеропорту або вокзалу до виходу з митної зони.

Права покупця

Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", покупець може повернути Магазину куплений товар у таких випадках:

Товар має істотний недолік (Стаття 8)

Протягом гарантійного терміну в товарі виявлено суттєву нестачу, яка унеможливлює або неприпустиме використання товару за призначенням, виникла з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і супроводжується однією з таких ознак:

  • сервісний центр взагалі не може усунути дефект;
  • сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;
  • після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.

Товар не підходить за формою, габаритами, кольором, розміром або з якихось інших причин не задовольняє вимоги покупця (Стаття 9)

  • на момент обміну аналогічного товару у продажу немає;
  • товар був у використанні, тобто. є новим і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
  • збережено товарний вигляд товару, його споживчі властивості, збережено всі аксесуари, компоненти та документацію, що входять до комплектації товару, не порушено їх упаковку, пломбу та ярлики.

Важливо! Обмін та Повернення купленого у нас товару проводитися ВИКЛЮЧНО в нашому ОФІСІ (Якщо доставка була по Києву) , якщо Ви з іншого міста - відправленням Новою Поштою товару до нас (повернення оплачується Вами).

Адміністрація Інтернет-магазину Багажу TORBYNKA.UA
тел.: +38 (044) 229-1412; +38(096)230-0505

Сервісні центри

 

Сервісний центр CARLTON, Cat, National Geographic.

м.Київ,
пр-т. Героїв Сталінграда, 24а
(044) 599-33-71, (067) 771-51-45,
(067) 586-37-79

Режим роботи:
Пн-Пт:   10:00 - 19:00,
     Сб:   10:00 - 17:00,
Нд:   Вихідний

Сервісний центр Roncato, March, Hedgren, Puccini

м.Київ,
вул. Магнітогорська, 1 тел. (044)536-16-09

 

Сервісний центр Lojel, TITAN, Travelite, Victorinox

м.Київ, вул. Стадіонна, 5, тел: (050) 915 82 05

 

Сервісний центр Brics, Delsey, V&V Travel

м.Київ, вул. Лугова, 12
ТРЦ "Караван" , м-н "Мр. Саквояж" (094) 926-59-84

м.Дніпропетровськ, вул. Артема, 1
(056) 744-74-94

м.Одеса, пров. Семафорний, 4
ТЦ "Середньофонтанський" , м-н "Мр. Саквояж" (069) 384-60-14

м.Харків, вул. Героїв Праці, 7
ТРЦ "Караван" , м-н "Мр. Саквояж" (067) 573-53-19

Сервісний центр Samsonite, American Tourister.

Офіційний Український дистриб'ютор American Tourister - ТОВ "Робінзон Україна" здійснює гарантійне та не гарантійне обслуговування продукції  ТМ "American Tourister" за адресою:

р. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 2-Б
працює у робочі дні (понеділок - п'ятниця) з 11-00 до 17-00
Можна писати нам у додатках Viber, Telegram за номером: (050) 920-67-47;
зателефонувати до сервісного центру можна за телефонами: (050) 920-67-47
e-mail майстра сервісного центру: sas.samsonite. ua@gmail.com

----------

Увага!
Багаж American Tourister, вироблений для внутрішніх ринків США або Азіатського континенту (США, Канада, Мексика, а також Австралія, Китай, Індія, Індонезія, Катар, Арабські Емірати, Японія, Корея, Малайзія, Сінгапур, Тайвань, Таїланд). та куплений у цих країнах сервісним центром American Tourister у м. Київ не обслуговується.

Розцінки сервісного центру "American Tourister та Samsonite" у м. Київ
(не гарантійне або після гарантійне обслуговування):

     • заміна колеса - від 300 до 700 гривень;
     • заміна бігунка - від 75 до 200 гривень;
     • заміна висувної ручки - від 750 гривень;
     • ремонт висувної ручки - від 250 гривень;
     • заміна кодового замку - від 400 гривень;
     • розкодування кодового замку - 100 гривень;
     • заміна кріплень (ручки, корпусу) - від 150 гривень;
     • замовлення "оригінальних" запасних частин - з передоплатою за запчастину безкоштовно;
     • висновок СЦ про поломку - безкоштовно.